Pazartesi, Eylül 03, 2007

Sakura Bir Başka Bahara




Haftasonumu bloguma uygun bir şablon aramakla geçirdim. Bulduklarımı bloggera uygulayabilmek ise daha zordu. En çok içime sinen 'sakura'yı css den xml ye biçimlendirmeyi başarmış olsamda b:section etiketini içermediği için bloggera uyum sağlatamadım. Tüm bunlar benim için bir anlam ifade etmiyor diyorsanız, belki birine lazım olur diye yazmak istediğim için bu satırları hızlıca geçebilirsiniz. css yi xmlye biçimlendirmek frontpageden yapılıyor, belge penceresinin altında kod ikonuna tıklayıp, sayfada sağ tuşla xml kodunu uygula deyip, farklı kaydet deyin. Web sayfaları seçin dosyasınızın adının yanına da '.xml' yazın. Eğer blogger şablonu olarak kullanacaksanız b:section içeren bir kod bulmaya çalışın, yada bildiğiniz bir yolu varsa bana da haber verin:)

Resim flickrdan, yorgun bir bilgisayar, benimki gibi. Bugun bir de benim mezun olduğum mühendislik fakültesine kuzenimi kayıt için götürdüm. Nasıl geçmiş 4 yıl inanamadım, kendi kayıt olduğum gün sanki dün gibi. Bugun tasarım olarak şablon örnekleri veriyorum.

Blog şablonları için birkaç link:

Notlar ve notalar
Acemi blogcu
Theme Viewer


Hiç yorum yok: