Salı, Ekim 09, 2007

Gül Toka


Kardeşimle takı çalışmalarımızı yoğunlaştırdığımız bir sırada elime geçen bir tel ve kurdela ile ne yapabilirim diye düşünürken ortaya çıkan bir ürün. Kardeşim 'ben takmam bu tokayı' dediyse de okulda arkadaşları beğenince en çok kullandığı tokalardan biri oldu. Yapımı için kenarları dikilmiş (bunlar hazır olarak bulunuyor) bir kurdelanın içine teli yerleştirip, daha sonra ona gül şekli vermeniz yeterli. Ben evdeki yapma çiçeklerden bir yaprak da koydum yanına. Daha sonra kurdelanın kumaşı ile lastik tokayı dikerek birleştirdim.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bence cok gzl cok skr ben cok beğendim bir gün elime geçen bir kurdalyeyle yapıcam
ins daha güzel sekiller yaparsınızda bende yaparımm bu siteye ilk gelişimm
cok gzl bir site:))))))))))

Zeynep dedi ki...

Kurdele ile daha aklımda bir kaç tasarım var. İnşAllah ileri ki günlerde paylaşacağım sizlerle. Beğenmene sevindim.