Perşembe, Ocak 31, 2008

Yemek Setleri




Dün kardeşim okulların tatil olmasını fırsat bilerek odasını toplama kararı alınca sonunda çok yorulmuş olucak ki 'Abla herşeyin başı düzen.' dedi. Bende çalışan biri olarak evdeki işleri kontrol altında tutmanın ilk şartının düzen olduğuna inandığım için nasıl bir sistem olursa en az zamanda işler yoluna girer diye düşünmeden kendimi alamadım. Mutfakta en çok zamanın sunum kısmı için geçtiğini kabul edersek bu setler hızlıca güzel bir sunum yakalamak için güzel bir fikir olabilir.



Servis Seti

Çerez Seti

Dekorasyon Seti

Fotoğraf: Gaia&Gino


6 yorum:

Eya dedi ki...

Zeynepciğim...

Bunlar harika...Bayıldım...ama en çooook cips tabağına bayıldım,ben onu alayım.

Çok öptüüüm...

zehra

Cocukla Cocuk dedi ki...

hepsi guzel..ama favori çerez seti..:))

Adsız dedi ki...

Zeynepciğim, pek şık takımlar bunlar...

sevgiler

www.misssgibi.com

Eya dedi ki...

Zeynepciğim....

seni sobelediiiim ...
kolay gelsiiiiin...

zehra

Bir Anne dedi ki...

Hepsi cok guzel ve degisik. Renklerinin beyaz olmasi da ayri bir guzellik katiyor tabi ki.

Zeynep dedi ki...

Kızlar beğenmenize sevindim gerçekten bence de çok hoşlar.