Pazartesi, Şubat 18, 2008

Annemin Kesme Şekerlik Tasarımı


Cumartesi akşamı annem ile babamın 15 yıldır 3 haftada bir görüştükleri arkadaş grubunun görüşme mekanı bizim evdi. Durum böyle olunca minik bir telaş sarmıştı annemi. Ben kapıdan içeri girdiğime bir yandan yaptığı baklavaya şerbeti sıcak döktüğü için üzülürken bir yandan da servis için gerekli aparatları hazırlıyordu. Benim güzel kokulu kurumuş çiçekler için aldığım yukarıdaki cam dekorları kesme şekerlik olarak kullanınca baştan biraz şaşırdım ama sonradan çok hoşuma gitti. Benim bu anlayışlı halim gece boyunca 1 yaşındaki minik Emine'ye bakarken de sürdü. İçindeki dosyalarım olur da silinir diye pek kimseye vermediğim bilgisayarıma elindeki portakalı sürterken hiç bilgisayarı koruma ihtiyacı hissetmedim. Bir bebek insanı çok değiştiyormuş anladım.



Pazar günü yağan kar nedeniyle evde mahsur kalınca komşumuzun 5 yaşındaki kızlarıyla 'evde piknik' yaptık. Martha Stewart'ın yazdan kalma bu fotoğrafı yaz pikniklerini anımsatsa da bana, evdeki piknikten ben de çocuklar da çok keyif aldık.


3 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

Çocuklarla misafirle geçen hoş bir haftasonu olmuş. Çocuklar sakinleşmek için birebir.

MAVİ VE PORTAKAL dedi ki...

ZEYNEP BANKA BAYILDIM.EN SEVDİĞİM RENKTİR LİLA..

Zeynep dedi ki...

Çocuklacocuk gerçekten çok doğru, çocuklar insanı sakinleştiriyor.

Mavi ve portakal, beğenmenize sevindim.