Pazar, Haziran 22, 2008

Kına Süsü Tasarımları & İlginç Tadlar & Minik Bir Bursa Turu




Son bir hafta en çok ne yaptın denilse 'Düğün ve kına davetlerine katıldım' olur cevabım. Yakın arkadaşlarımın törenleri olunca benim gibi düğünlere gitmekten pek hoşlanmayan biri bile keyifle katılıyor bu törenlere. Bu kına süslemelerini de lazım olur belki bir gün diye fotoğrafladım önce hafızama sonra bilgisayarıma kaydettim.










İlginç tadlar başlığının atılmasının nedenlerinden biri Bolulu Hasan Usta'nın yeni lezzeti Çilekli Muhallebi. Ben profiterolden vazgeçemediğim için arkadaşımınkinden bir kaşık almakla yetindim.




























Babamla bir işimizi bitirmiş Çancılardan geçerken, Babamın 'Dur bak sana ne yedireceğim' demesiyle 'yok gerek yok baba' desem de dayanamayıp bayıla bayıla yediğim tatlı. Bu olay 1 ytl ye baba-kız'ın küçük mutluluğu olarak anıldı. (Bir de beli ağıran tatlıcıya babamı tedavi eden doktorun adı verildi.)
















Arkadaşım Merve'nin düğününde pek sevilmeyen enginar silip süpürüldü sevinç ve heyecandan hiç farkedilmedi.






















Pazar günü Zeki Müren'nin babasının müezzinlik yaptığı Şehadet Camii ziyaret edildi.



















Tophane manzarasında Esra ile (liseden arkadaşım bu yıl intern oluyor) bir gazoz içildi, bol bol konuşuldu ve yine doyamadan vedalaşıldı.





3 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

Babanızla yediğiniz AdanA2nın meşhur bici bicisi değil mi?

Zeynep dedi ki...

Çocuklacocuk evet bici bici yediğimiz. Aslında üzerine buz da rendeleniyor biraz da gülsuyu.

Tijen dedi ki...

Sesine hasret kaldık Zeynep'ciğim. Dilerim keyfin, neşen yerindedir.