Perşembe, Ağustos 14, 2008

Bizim Büyüttüklerimiz Ve Bizi Büyüten Tasarımlar

Zorlu bir haftayı geride bırakırken iş yerinde, Adam Frank'ın tasarımı gibi küçük şeyleri büyütmemek için çalıştım. 'Hiçbirşey hatırladığın kadar kötü değildir' düşüncesini kendime hatırlattım.





Başımın ağırdığı zamanlarda da Pazarlama ofisinden Sevgili Özge'nin verdiği biberiye çayından içtim, özel süzgeçli bardaktan.



Başağrısına biberiye çayı mı iyi geliyor yoksa sevgiyle düşünülmüş bir çay mı karar veremedim.































İlk çalışma yılım olması nedeniyle tatile çıkamamamın acısını babannemle balkonda akşam güneşine doğru yediğim dondurmayla dindirmeye çalıştım.













































Ve bir süre ara girmiş olan arkadaş düğünlerime Sevgili Ümran'nınkini de ekledim. Kınadan en son çıkanlardan biri olunca kına süslemeleri dağıtımını kaçırdım ama düğünde çok daha ilginç bir fikri arşivim arasına sakladım.


















Hiç yorum yok: