Çarşamba, Ekim 29, 2008

3. Kişilere Hediye









''3. kişilerin hak ve özgürlükleri'' adına Cumhuriyet Bayram'ı hediyesi oldu sitelerimiz. Sitemi açtığım da gördüğüm mahkeme kararı ile sadece yılların birikimi anılarımı kaybetmiş olmakla kalmamış , blogger arkadaşlarımı da kaybetmiştim. Sonra neden müsait bir zamanda mail adreslerini kaydetmemişim diye epey bir hayıflanmıştım. Sitelerimizi bir daha kaybedermiyiz bilmiyorum ama iletişim kurma şansını yakamışken bir mail adresi listesi oluşturmak istiyorum.




Mail listesine katılıp sürekli iletişim içinde kalmak isteyen arkadaşlarım




cileklitasarim(at)gmail.com




adresine kullandıkları mail adresinden mail atmaları halinde listeye eklenecek ve sürekli bir iletişime geçmiş olacağız inş.







Not: Spamlardan kurtulmak için mail adresimde @ kısmını at olarak yazdım.





Hiç yorum yok: