Pazar, Ekim 19, 2008

Alfa & BETA & Gama









Bu haftasonu yazın alıp çok rahat ettiğim ayakkabımı aldığım mağazaya uğrayıp göz gezdirirken, indirimin en güzel anına gelmiş olduğunu duydum. Geçen hafta almaya cesaret edemediğim kırmızı ayakkabıyı bu hafta alınca yanında bir ayakkabının da yarısı hediye oldu bana. Resimdeki kırmızı ayakkabının siyahından , sarı ayakkabının ise vişne kırmızısından aldım. Kahve ayakkabımı ise çorap ile giyince ayağıma bol geldiği için daraltıldığını öğrendim. Bir türlü ayakkabı seçme konusunda başarılı olamayan biri için iyi bir gelişme olmuş oldu.




Fotograflar: Beta




7 yorum:

MAVİ VE PORTAKAL dedi ki...

çok şık seçimler.kahverengiye çok yakın bir model de bayramda ben almıştım.ayıptır söylemesi doğumdan sonra ayaklartım 1 no büyüdü.:))

Saliha dedi ki...

sarı renklı olan cok guzelmış:)
ben ayakkabı konusunda cok sorunluyum..ayakkabıyı gıyıyorum ve guzel tamam ama eve gelıpde dışarı çıktıgımda yarım saatten sonra ayaklarım sınyal verıyor..

eşim dısarı cıkalım dedıgınde ben;uzakmı ? dıyorum:((
bulamadım bulamadım guzel bır ayakkabı...buldugum magazayı hıc bırakmıcam bulsam:)))

sevgılerımle..gule gule kullanın..

Zeynep dedi ki...

Mavi portakal teşekkür ederim, düz ayakkabılar en rahat olanı gerçekten.Annem de doğumdan sonra ayak numarasının büyüdüğünü söyler, sanırım tekrar küçülmedi annemde.

Binbirçeşnihayat, ben de hep aynı dertten muzdariptim. Hatta yanımda yedek ayakkabı taşıdığımı bilirim. Ama bu markadan çok rahat ettim. Hatta aldıktan sonraki pazar günü sabahı ayağıma giyip evde dolaşırken 'çok rahatmış, ayağıma sanki masaj yapıyor, anne sana da alalım!'deyip durdum.

Cocukla Cocuk dedi ki...

sarı olana bayıldım ben visne rengi de çok guzeldir eminim...

Tijen dedi ki...

Haha! Topuklu ayakkabı giymeyeli ne çok oldu. Normal ayakkabı bile giymez oldum. Varsa yoksa rahat yürüyüş ayakkabılarım. (Pastaya gelince: Hafif olsun diye değil, çok çikolatalı pastalara bayılmadığımdan.)

Zeynep dedi ki...

Çocukla çocuk ben de vişne rengini beğenerek aldım ama cesaretli olduğum günlerde giyebileceğim.

Tijen'ciğim ben de 'Seni hiç topuklu ayakkabı ilegörmüyoruz' diyen birine uydum diyebilrim. Ama apartman topuk olduğu için çok rahatlar. Ben çikolataya bayıldığım için oradaki çikolatalı çeşitleri merak ettim aslında:)

Bir Anne dedi ki...

Askol e mi Zeynep, simdi bu kadar isin arasinda nasil gideyim ben alisverise. Insafa sigar mi bu kardes, icimdeki alisveris canavarini canlandirdin:)
Harika seyler bunlar, gule gule giy canim.