Pazar, Ocak 25, 2009

Yeniden Merhaba


Geçtiğimiz hafta aldığım kararı sizden gelen mail ve yorumlarla çevremden aldığım tepkilerle değiştirmem hiç zor olmadı çünkü benim için de ayrılmanın o kadar kolay olmadığını anladım.
'Hayat devam ediyor' sözü üzücü şeylerden sonra söylenebilmesi için çevredeki güzellikleri görebilmek gerekiyor. Bu sayfayı güzellikleri paylaşmak için açmış olsam da bu defa siz bana güzellikleri gösterdiniz. Bunun için sizlere minnetarım.














Güzelliklerden birincisi mutfaktaki çiçeklerimize yeni eklenen Ziraat Mühendislerinin okulda ödev olarak yetiştirdiği ve minik saksılara koyarak sattıkları, bana Esra Şerife tarafından bir ders çalışma toplantımıza gelirken hediye edilmiş ve babannem tarafından büyük bir saksıya alınarak ömrünün uzaması sağlanmış sarı çiçekler.
















İkinci güzellik ise akşam gelen misafirlerimizin kızları Emine Naz ile Elif Dila Su. Emine Naz Hanım mutfakta yardım etmek isteyince ayakkabılarını giymeyi teklif ederken, 'Bu ne' sorularına doğru cevap verdiğimi duyunca sevindim.'Bu ne' diyerek gösterdiği kapıya, 'Oradan dışarı gidiyoruz' dedim, doğru olanı da
'kapı' demek yerine ne işe yaradığını söylemekmiş.Bir de bilgisayara 'in yazcam' diyince ne istediğini ablası yardımıyla anladım. In the night garden 'ı istiyormuşuz meğer.

6 yorum:

didem taninmis dedi ki...

çok sevindim blogunuzu kapatmadığınıza, ayrıca ziyaretin için çok teşekkür ederim :) sevgiler

Tijen dedi ki...

Geri dönmene çok sevindim sevgili Zeynep. Bazen biz istesek de dostlarımız bırakmaz bizi, onlara da kulak vermek lazım. Herşey gönlünce olsun.

Cocukla Cocuk dedi ki...

ne iyi ettin de geldin hoşgeldin:)

Bir Anne dedi ki...

Merhaba Zeynepcim,
Acikca yazacagim canim, epeydir takip edemiyordum maalesef senin guzel gonlunden dokulenleri. AKWA daha anlamli geliyor bu gunlerde, daha cok doyuruyor beni ve kendi blogum da dahil olmak uzere ihmal ediyorum maalesef AKWA disindakileri. Ins daha dikkatli olacagim bundan sonra, ins...
Neler olmus neler. Gitmis gelmissin, iyi ki gelmissin ama. Cok sevindim.
Ben de bu gunlerde acaba diyorum, acaba gercekten bu is gerekli mi? Ne faydasi vardir bir de? Yazdigim kekler borekler icin gelen 20-30 yorumla, Filistin icin yazdigim yaziya gelen 1-2 yoruma bakip karsilastirma yapiyorum. Deger mi diyorum... Bilmiyorum canim, bilemiyorum...

Zeynep dedi ki...

Didem ben teşekkür ederim burada olduğunuz için.

Tijen'cim,gerçekten burada dostluğa dönüşüyor arkadaşlıklar.

Çocukla Cocuk,teşekkür ederim.

Bir Anne,
Bu konuyu çözmek üzereyim ben de.Sen daha iyi bilirsin Nurgül'cüm ama Efendimiz(s.a.v) aklıma geliyor, '1 kişi çıkacak mı' demiş ya. Kur'an-ı Kerim'de de mealen '1 kişiye iyilik yapmak herkese iyilik yapmak gibidir' ayetinden yola çıkıyorum. Belki kimseye bir faydası dokunmayacak ama en azından kendime bir iyilik yapmış olacağım.

Bir Anne dedi ki...

Haklisin canim, zaten baslayip simdiye kadar devam etmemin sebebi de o.
Iyi ki varsin arkadasim, AKWA ya ve kizima da (adasindir:) ugradigin icin de tesekkurler.
Muhabbetle,