Perşembe, Mart 26, 2009

Senkronize Aynalar ve Hayatlar














2 haftalığına Münster'den gelen 15 yıllık arkadaşım Nazlı'yı misafir edince ikimiz için de hasretimiz biraz geçmiş oldu. Son günümüzü de ortaokul arkadaşlarımız ile buluşup geçirmek isteyince mekanı seçmek bana düştü. Neyse ki oturduğumuz süre boyunca Nazlı 'Zeynep çok güzelmiş burası' dedi. Benim hayatım senkronize hareketler ile ilerliyor bugünlerde bu yüzden beğendimiz aynaların adını bu şekilde düşündüm. Öyle ki kahvaltıda yeni denediğim çikolatalı mısır ve buğday gevreğini biraz uzun sürede yiyince servisi kaçırabiliyorum. Ama yazı yazamadığım zamanlarda gelen yorumlar beni buraya çekiyor ne kadar yorgun ve yoğun olsam da.






Nazlı'nın takıları meşhur Paris'teki ablasının yanına gidince ya da kendisi Münster'deyken dayanamadığını biliyorum. Ama buradakiler O'nun için çok daha özel. Ve bu kolye'de O'nun hediyesi olduğu için benim için çok özel.







Mekan: Bursa-Carrefour(Cafe Crown)





2 yorum:

bahar dedi ki...

Merhabalar, “hediyeleşme” üzerine güzel bir etkinliğimiz var, katılmanızı arzu ederim. Ayrıntılar sayfamda, sevgiler.

NaZLI GüNLüK dedi ki...

caniiiiiiiiiiiiiiiiiiiim benim!!!

hersey icin tekrardan coook tesekkür etmek istedim!!! Allah ayirmasin ikimizi birbirimizden...
özleyecegim hepinizi :) SENi, Emine´yi, duvardaki aynalari, yedigimiz o muhtesem pastayi, oturdugumuz koltukalri, beraber gecirdigimiz dakika hatta saniyeleri, davet edilipte gelmeyen vatandaslari, onlari bekleme süremizi.... herseyi :)