Pazartesi, Temmuz 30, 2007

Kokoş Çanta



Geçenlerde en çok kullandığım çantama baktığımda biraz yıprandığını fark ettim.Ama yine de onu kullanmadıklarımın arasına bir türlü koyamıyordum. Belki arkadaşımın hediyesi olduğu için belki de onunla çok şey paylaştığım için. Bu çantalar bu yaz çok modaydı. Rahat oluşu ve şık görünümü ile daha da bir süre gündem de kalacak gibi görünüyor. Ben de çantamı evdeki pullarla işleyerek ona yep yeni bir görünüm kazandırdım. Sonuç inanılmazdı. Evdekiler bile şaşırdı. Babam yaptığım çantayı satıp satmayacağımı sordu. Ben sanırım onu satışa çıkarmaya kıyamam ama belki bir gün çanta işine girebilirim. Bugün yeni bir çanta kazanmakla kalmadım aynı zamanda yapılışı sırasında çok rahatladım. Terapi etkisi vardı. Önümüzdeki yollardan istediklerimizi seçerek kendi tarzımızı oluşturduğumuzu fark ettim. Bunu işlediğiniz pulları nereye işlediğinize bakarak sizde yorumlayabilirsiniz. Çizilen sınırlardan mı gidiyorsunuz, yoksa sınırların dışında size özgü bişeyler var mı?





Malzemeler:

Çanta

Pul

İğne

İplik


Hazırlanması:


Çantanın üzerindeki baskılardan istediğiniz gibi bir motif çıkaracak şekilde pulları işleyin. Eğer çantanızda bir iç kaplama varsa, bunun bir kenarından elinizin geçebileceği büyüklükte bir dikişi sökmeniz pulları işlemenizde yararlı olacaktır. Birde pulları işlerken iğnenizin ucunu çantanızın arka yüzeyine kadar batırmamaya özen gösteriniz.




















2 yorum:

Adsız dedi ki...

gerçekten harika bir çanta.benimde biraz yıpranmış çantalarım var.uzun zamandır onlarla neler yapabilirim diye düşünüyordum.bu gerçekten harika bir fikir.ellerinize sağlık.

Zeynep dedi ki...

Teşekkür ederim, beğenmenize sevindim.