Perşembe, Şubat 05, 2009

Pullu Örgü Çanta ve Yeni Yaklaşımlar


Bu hafta pullu tasarımlardan yenisi örgü çanta. Zincirlerin arasına pullar konularak yapılmış bu çantayı güneşli yaz günlerinde kullanıyorum.Belki kirlenir diye belki de yazın enejisine enerji katıyor diye.






Bilimsel gelişmelerde ''biomimetik'' olarak adlandırılan doğanın teknolojiye uyarlamasına yeni bir açılım getirdim bugün ben de. Psikolojide doğanın kullanılması. Mutfak camında filizlenen sardunyalarımız bana her çiçeğin bir olmadığını , farklı farklı zamanlarda açtığını hatırlattı.




















































Akşam bir süre ara verdiğim spora başlayınca eve geldiğimde halamın kızı Özlem'in yaptığı mantar kurabiyeler ve zeytinli poğça


ile karşılaşınca dayanamamıştım ama bu akşam bana meyve salatası göndermekle büyük bir iyilik yapmış oldu. Teşekkürler ablacım!




3 yorum:

Tijen dedi ki...

Bizim sardunyalar da pembe pembe açıyor Zeynep. Onların yaşama tutunuşunu görmek ne güzel!

Zeynep dedi ki...

Tijencim, gerçekten öyle! yaşama tutunma konusunu da sardunyalardan yorumlayabilirim. Bizim çiçek kardeşliğimize akşam yeni üyeler katıldı. Bir kaç tohum ektim saksıya bakalım başarabilecek miyim.

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

pullu çanta harika olmuş çok begendim .sevgiler