Pazartesi, Şubat 02, 2009

Pullu Süveter ve 2009 Takvimleri


Bahsettiğim pul işlemeli tasarımları vakit kaybetmeden paylaşmak istedim. Aldığım bu süveter bana pek çok fikir de öncülük yaptı. Başlangıçta sadece özel günlerde giyerim diye düşünmüştüm ama içine beyaz gömlek giyerek iş ortamında bile kullanabiliyorum.









Akşam Münster'de yaşayan arkadaşım Nazlı'yla konuşurken bana Almanların 2 yıl sonraki işleri için şimdiden plan yaptığını söyledi. Ben de takvimleri en azından yıllık olarak tasarlayayım dedim.












































































5 yorum:

yaban mersini dedi ki...

çok şık olmuş cnm.güle güle giy..slmlar

Tijen dedi ki...

Pek şıkmış bu süveter. 90-60-90 olduğumda bir tane de ben alayım en iyisi (hani olursam)...

Zeynep dedi ki...

Diyalog yemekleri,teşekkürler...
Tijen'cim ben senin gayet fit olduğunu düşünüyorum.

Adsız dedi ki...

Değerli blog dostlarım, Ekim ayı Eskileri Değerlendirme Etkinliği sizlerin de katkılarıyla benim blogumda yapılacaktır, mümkün olursa sizlerden bir ricam olacak, etkinlik fotoğraflarınızı photoshop yapılmamış orjinal halleriyle bana ulaştırabilirseniz çok sevinirim, ben gerekli düzenlemeleri ve blog linklerinizi üzerine yazacağım. Fotoğraflarınızı, başlığına blog adresinizle beraber mail aracılığıyla bana ulaştırabilirsiniz. Mail yoluyla ulaştırmada sorun yaşıyorsanız ayrıntılı fotoğraflarınızı blogunuza ekler ve bana haber verirseniz oradan da alabilirim.
Bana ulaşan çalışmalarınızı 10 ekimden sonra yayımlamaya başlayacağım
Etkinliğimiz isteyen herkesin katılımına açıktır, eski bir ürünü yenilemeniz ve haber vermeniz yeterli.
Katılan ve destek olan herkese Teşekkürlerimle...
iletişim adresim...♥♥♥ eylulbahcesi-hobi@hotmail.com ♥♥♥

Unknown dedi ki...

zeynepcim blog tuttuğunu bilmiyordum.. keşke daha önceden haberim olsaydı takip ederdim.. ama şimdi takibe aldım her an link verebilirim sitemde :)) ben de başta tekstil notlarımla başlamıştım ancak son zamanlarda her telden yazmaya başladım.. blogun pek şirinmiş :)